مستند اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل املایی دانش آموز پایه چهارم دبستان را حل کنم؟

سپتامبر 18, 2015

در این پژوهش سعی شده است در مورد بهبود مشکل دانش آموز پایه چهارم در درس املاء اقدام شود. با بررسی علل و علائم ضعف دیکته نویسی متوجه شدم که مشکل دانش آموزان ناشی از حساسیت شنیداری و تاحدودی بی دقتی او می باشد. راهکارهایی برای حل این مشکل ارائه شده است تا مشکل حل شود که راهکارهای ارائه شده تأثیر زیادی بر حل مشکل این دانش آموز داشت و در پایان راهکارها و پیشنهادهایی جهت حل مشکل دیکته نویسی دانش آموزان ارائه شد.

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
بیان مسأله
توصیف وضعیت موجود
گردآوری اطلاعات و شواهد (۱)
بررسی اسناد
مصاحبه با اولیاء و خانواده
تعریف املاء
تجزیه و تحلیل داده ها
حساسیت شنوایی
عدم دقت و توجه
انتخاب راه حل جدید به صورت موقت
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن
تشویق ژتونی
گردآوری شواهد (۲) و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

تعداد صفحات: ۲۲

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند