خواندن فعّالیتی است که در آن نمادها،علامت ها و حروف به کلمه ها و جملاتی با معنای مشخّص تبدیل می شوند.خواندن،تفسیر معنادار نمادهای کلامی نوشته شده و یا چاپ شده است.
خواندن از سه عمل دیدن،تلفّظ کردن و فهمیدن تشکیل شده است. برای اینکه بتوانیم کلمه ای را بخوانیم اوّل باید شکل کلمه را بشناسیم،دوّم بتوانیم آن را تلفّظ کنیم،سوّم اینکه آن را با مفهوم و معنای درست آن منطبق کنیم،باید توجّه داشت که خواندن بدون درک و فهم اصولا خواندن نیست،بلکه تلفّظ کلمات و حروف است.خوب خواندن از عوامل مهّم پیشرفت و سرگرمی و لذّت بردن و رفع خستگی است امروز باید به کودکان خود خواندن را بیاموزیم تا فردا بتوانند بخوانند و یاد بگیرند نکته ی مهّم در امر خواندن توجّه و تأکید بر امر فهمیدن می باشد نه صرفاً که به صورت عادت در آمده است .
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
توصیف وضع موجود
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱)
تحلیل و تفسیر داده ها ۱
یافتن راه حل های جدید موقتی
انتخاب راه حل جدید برای اقدام
توصیف ویژگی های راه حل جدید
اجرای راه حل جدید
برنامه ریزی برای اجرا
اجرا و نظارت فرآیندی
ارزیابی چگونگی تأثیر راه حل جدید
تحلیل داده های حاصل از شواهد (۲) / تحلیل ارزیابی
اعتباریابی – اعتبارسنجی
تجدیدنظر نهایی
نتیجه گیری و پیشنهادها
منابع
پیوست ها
تعداد صفحات: ۳۳
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند