هدف اساسی برنامهی درسی زبانآموزی، توجّه به تقویت و پرورش مهارتهای چهارگانه است. به طوری که دانشآموزان در گفت و شنودها شرکت و ارتباط برقرار کنند و افکار، احساسات و نظرات خود را به دو صورت گفتار و نوشتار بیان کنند . در این راستا نوشتن، مرحلهی نهایی و متکاملی است که بر شنیدن، گفتن و خواندن استوار میگردد. چارهاندیشی برای حلّ مشکلات دانشآموزان در این حوزه امری بدیهی و ضروری است. معلّم بایستی با کمک ابزار دقیق علمی و روانشناسی پای به این مرحله بگذارد. روشهای قدیمی از جمله: تکرار و تمرین خستهکننده و رونویسیهای بیهدف، ناکارآمدی خود را در این زمینه به اثبات رساندهاند.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسأله
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱)
تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات
انتخاب راه حل جدید به صورت موقت
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲)
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مآخذ
پیوست ها
تعداد صفحات: ۲۳
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند