تعداد گویه ها: ۲۰ هدف: سنجش کیفیت خدمات بانکی زیر مقیاس ها: محیط خدمات – کیفیت تعامل – همدلی – اطمینان نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۲۰۰۵ تعداد صفحات: ۴ فرمت فایل: word 49,000 ریال – خرید پرداخت مورد به سبد خرید اضافه شد توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود. Tags: خدمات بانکی, کیفیت خدمات, کیفیت خدمات بانکی
مطالب مرتبط مقیاس کیفیت خدمات سروکوآل پاراسورامان و همکاران (SERVQUAL) پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی (فرم کوتاه) پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی پرسشنامه کیفیت خدمات در خرده فروشی ها پرسشنامه کیفیت خدمات در بیمارستان شیمول و یاواس پرسشنامه کیفیت خدمات بیمارستانی واندام و لونیز پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی پرسشنامه رضایتمندی از خدمات بیمارستان پرسشنامه رضایت کاربران از کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات در فرودگاه و رتبه بندی ابعاد آن با استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات در هتل با استفاده از مدل سروکوآل پرسشنامه بررسی کیفیت خدمات مراکز آموزش عالی با استفاده از مدل سروکوال پرسشنامه بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان بانک پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستان از نظر بیماران بستری پرسشنامه ادراک از کیفیت خدمات بانک آلدلیگان و باتل (SYSTRA-SQ)
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند