دانلود رایگان پروژه تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات

اکتبر 8, 2024

چکیده

با توجه به تغییرات تدریجی که در صنعت بانکداری به وجود آمده و به دلیل رقابت زیاد بین آنها و اینکه در این تحقیق رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات می باشد که با توجه به ابعاد آن از ۹ فرضیه جهت دقت در کار که مبین این است که آیا بین رفتار شهروندی و کیفیت خدمات رابطه وجود دارد و اهداف این تحقیق بررسی ابعاد رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات بانک پاسارگاد و بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان و ارائه راه کارهایی به بانک پاسارگاد جهت افزایش رفتارهای شهروندی در جهت بهبود کیفیت خدمات می باشد و روش گردآوری اطلاعات در این تحقیق میدانی و از پرسشنامه برای گردآوری اطلاعات در این تحقیق میدانی و از پرسشنامه برای گرد آوری اطلاعات استفاده شده و برای تجزیه تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و استنباطی که با استفاده از نرم افزار SPSS و LISREL انجام می شود و برای پایایی پرسش نامه نیز از آلفای کرومباخ و میزان تبیین پذیری هر متغیر توسط سوالات تحقیق از مدل تحریری و بررسی فرضیات از معادلات ساختاری استفاده شده و این مقاله نشان می دهد که رضایت مندی شغلی کارکنان و اعتماد مدیر به نحو قابل ملاحظه ای با رفتار شهروندی سازمانی در ارتباط بوده و فعالیت بیشتر OCB رابطه مستقیم و مثبتی بر کیفیت خدمات دارد.

 

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
مواد و روش ها
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
OCBS و کیفیت خدمات
مبانی نظری تحقیق
سوالات تحقیق
فرضیه های تحقیق
متغیرهای تحقیق
متغیر مستقل
متغیر وابسته
روش تحقیق
جامعه و نمونه آماری
قلمرو مکانی
قلمرو زمانی
قلمرو موضوعی
کیفیت خدمات
خلاصه تحقیقات انجام شده در خصوص رفتار شهروندی و کیفیت خدمات
تجزیه و تحلیل یافته ها
نتیجه گیری
پیشنهادها برای تحقیقات آتی
پیوست ها
پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی
پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانک
منابع

تعداد صفحات: 35
نوع فایل: word

دانلود رایگان

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)