پرسشنامه بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان بانک

شهریور ۷, ۱۳۹۴

تعداد گویه ها: ۲۰
هدف: بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان بانک
زیر مقیاس ها: اعتماد – ملموس – همدلی – پاسخگویی – اطمینان – رضایت
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۴
فرمت فایل: word

39,000 ریال – خرید

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.